Lupiner och rabarber


Solen skiner och idag ska jag ha en riktig "hemma-dag". Städa, damma, göra snyggt och så klart slänga mig i solstolen med ett par inredningstidningar. NJUTA! I morse vaknade jag tidigt, 06.30. Solen flödade in genom fönstret och från hamnen hördes plingandet från tamperna som slår mot masterna på de båtar som lagt till. Sommar. Plötsligt vill man hinna med såå mycket. Rabarbern är dags att skörda och göra paj, gräset växer som bara den, lupinerna blommar. Lovely! Idag blir en mycket bra dag, känner det på mig. 




  


Kommentarer
Postat av: Wiwi

2011-05-26 @ 21:41:36
Postat av: Anonym

Hej Linnea!

Hoppas Du fick en jättebra dag, Jag var inne på en av mina favobloggar o där läste jag en sak som fick mej att tänka på dej, har du lite tid över så gå in på Fyra årstider- mitt livplandet.blogspot.com så förstår du vad jag menar.

Kram från Wiwi.

2011-05-26 @ 21:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0