Desire to inspire..


Wow, idag har jag fått jättefin publicitet på desire to inspire. En blogg där två kvinnor, en från Australien och en från Canada, skriver om sitt brinnande intresse för just inredning och viljan att inspirera andra i konsten att få till det där lilla extra i sitt hem.    

Min snälla syster mailade och tipsade om mitt hus och vips så var det ett inlägg på deras blogg. Kul!

Det är alltid roligt att höra andras åsiketer om det man själv går och strosar i hela dagarna. Det är lätt att glömma vilket vackert hus jag har glädjen att få bo i. Bra att bli påmind ibland och även skönt att få lite "cred" för alla hundratals timmar som man svettats för att få fram husets rätta själ.

Tack igen för vänliga ord!




Underbar pion plockad i trädgården förra sommaren. Stor som ett tefat! Max, som vanligt linslus nummer ett.
 





Kommentarer
Postat av: Barbabok

Vilken fin katt!

2011-05-04 @ 21:20:19
URL: http://www.bokbarba.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 00:52:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0