Jägarexamen


Japp nu är det gjort! Jag har tagit jägarexamen. I januari började kursen och nu är jag godkänd och får ge mig ut i skogen. Har alltid varit intresserad av djur och natur och om sanningen ska fram så tror jag inte jag kommer skjuta så mycket djur, men kunskapen runt omkring allt som lever i vår omgivning är väldigt rolig att ha. 

Vi har blivit en väl sammansvettsad grupp vi som gått och läst under våren. Så vetskapen om att det inte blir några mer övningar på skjutbanan är lite tråkigt. Men man får väl ta tag i en ny kurs i något som man vill lära sig lite mer om. Det är kul med kvällskurser har jag kommit på. 





 


Kommentarer
Postat av: Wiwi

Grattis Linnea!

Kram från Wiwi.

2011-06-10 @ 22:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0