Sommarstuga


Helt spontant och otippat har vi blivit med sommarstuga. Känns så overkligt, jag kan inte riktigt tro att det faktiskt är ett ställe där jag kommer att sitta vid bryggan och doppa fötterna i sjön. Ett fantastiskt sommarställe som bara tar åtta minuter att åka till från Norrköping. Omgärdat av stora ekar och hästhagar står nu ett torp och vänar på att få nytt liv i sig. Lycka!!

Tänk så bra det kan bli nu när jag snart ska flytta från huset. Plötsligt har jag en ny trädgård att sätta spaden i. Och ett framtida projekt där eventuellt ett permanentboende kan byggas. Lovely!

Välkommen till "Fiskartorpet"













"Det är få förunnat att ha en egen strandkant.
Men om du tillhör den lyckliga skaran, blir din strandkant ännu mer lockande med en fin träbrygga."




Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilket fint ställe! Grattis, njut ;) ögongodis..

Kram

2011-07-06 @ 21:24:39
Postat av: Wiwi

Vilket underbart ställe o vilket läge, bara att lyckönska.Du kommer att göra det jättefint det ser ju ut at finnas alla förutsättningar. Kram från Wiwi.

2011-07-08 @ 17:57:32
Postat av: Linda

Men gud vilket fin ställe, var snubblade du över det, och vart är det så fint så nära norrköping. Jag vill också hitta något, men det växer ju inte sådana ställen på träd presic...

2011-08-16 @ 20:39:56
URL: http://aklejatrend.blogg.se/
Postat av: Linnea

Linda,



jag vet att det kan vara svårt att hitta, det är det som gör det här så overkligt. Ska bli himla mysigt. Stället ligger i Svärtinge och området heter Svärtinge udde. Finns en del mysiga stugor och även permanentboende där. Flytta hit vettja' :)

2011-08-17 @ 18:36:48
Postat av: Johanna

Välkomna hit ut! Hoppas att ni ska trivas! Mvh Johanna en av se permanent boende som också snubblade över vårt hus här ute:)

2011-09-13 @ 15:37:57
URL: http://www.minisdagbok.wordpress.com
Postat av: Johanna

Välkomna hit ut! Hoppas att ni ska trivas! Mvh Johanna en av se permanent boende som också snubblade över vårt hus här ute:)

2011-09-13 @ 15:38:22
URL: http://www.minisdagbok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0