Drömmen om ett fikonträd


Alltid den här tiden på året så börjar det klia i mina fingrar att få sätta igång med krukor och projekt i trädgård och på balkong. Plantera vackra buxbom i olika storlekar, penséer i mängder och så småningom även pelargoner som så smått faktiskt börjar komma i butikerna nu. Ååå, jag bara längtar. Är ni likadana?

Än så länge sitter jag dock bara och surfar runt på olika trädgårdsbloggar och hittar vackra bilder som ger mig inspiration till kommande krukkompositioner och projekt för trädgården. Nedan följer lite ögongodis...






Ett växthus kanske där jag kan gå och skörda gurka och tomat under det stora fikonträdet...



Ja, drömma kan man ju alltid.



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja ett sånt växthus skulle man ha=)

2011-03-05 @ 17:47:54
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Nellie-Sockertussen

Vem skulle inte vilja ha ett sånt växthus ;)

Wow vad fint det var =)



Jag har en tävling på min sida där du kan vinna ett supersnyggt förkläde =)

Trevlig helg

/Nellie

2011-03-05 @ 21:25:08
URL: http://sockertussen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0