Pysselprojekt


Alltid när hösten kommer så blir jag så otroligt sugen på att pyssla, pyssla med allt. Plantera nya hörstkrukor, göra äppelpaj, göra om hemma och framförallt virka eller sy något nytt. Var och handlade lite mat häromdagen och vid kassan finns en hylla med en massa roliga garner. Så fyra nystan olivgrönt garn fick följa med mig hem. Har nu börjar på min halsduk som jag virkar som en tub. Tycker den fallar mycket snyggare och sedan slipper man tamparna som hänger och slänger och som alltid är ivägen. Framförallt i mitt yrke, gånger man haft en vanlig halsduk har man med sig både det ena och andra med sig hem såsom grenar, mossa, prislappar och diverse annat skit som hakar sig fast... Så en tub passar mig bättre.

Så när det nu finns en ledig stund så virkar jag så det glöder... Får väl se hur den blir, men kul är det iallafall!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0