Julskyltning


Nu är det snart dags för årets julskyltningstävling igen. Mycket förberedning, jobb, slit och sena kvällar men fruktansvärt roligt och det är ju trots allt frivilligt... Här i Valdemarsvik så annordnas varje 1:a advent en julskyltningstävling för alla butiker och jag har haft glädjen att få vinna de två senaste åren. Så den här julen har jag lite att leva upp till. Planerna är i full gång och nu gäller det bara att rannsaka sig själv och inse vad man faktiskt hinner med... Här kommer lite bilder från förra året. Och visst blir man sugen på jul?!













Kommentarer
Postat av: moster Lena

jag håller tummarna för dig i år också !Den där "tårtan" var jätte häftig !

2010-11-12 @ 10:03:07
Postat av: viktor.

Ja du har mycket att leva upp till, men jag tvekar inte en sekund! Du tar hem det iår igen! Ser verkligen fram emot att se hur det blir!

Kram

2010-11-14 @ 18:38:11
URL: http://knicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0