Ny bok


Nu har även jag beställt Leila Lindholm senaste alster "One more slice" (ja, jag vet jag är inte så snabb). Men idag när jag kommer hem så borde den ligga i lådan. Tycker alltid att man blir glad av alla fina bilder och sättet hon dekorerar och serverar bakverken på.

Den här boken är en uppföljare av hennes förra storsäljare " A piece of cake" som  till största delen innehåller recept på söta bakverk som cupcakes, småkakor och tårtor. Nu gör Leila en djupdykning i hur man bakar sitt eget surdegsbröd, gör hembakad pizza och man lär sig göra sin egen pasta från grunden. Dessutom är det mängder av smarriga recept i kapitel som pannkakor & våfflor, say cheesecake, brownies & blondies, boulangerie och american pie.

Uj, uj, uj här kommer bakas och lagas mat...




 


Kommentarer
Postat av: linda

Jag är lika sen jag, köpte den i går...mycket gott, verkligen mycket gott!!

2010-05-14 @ 16:38:46
URL: http://aklejatrend.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis!

Den där vill jag med ha, jag älskar Leila. :) Kram

2010-05-14 @ 19:14:05
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0