Stockrosor


Var hos den lokala handelsträdgården härom dagen. Jag har så länge velat ha stockrosor i trädgården men inte hittat en bra plats. Men så fick jag ett ryck och grävde upp en alldeles ny rabatt och begav mig i ilfart till växthuset för att köpa mig lite stockrosor. Väl där så finns det såklart inga, men bemött med god service så beställer jag tio stycken i rosa, lila, och svarta nyanser. Sa även att det var okej om det blev några vita, men absolut inga röda och gula. Vad tror ni att det var som kom...röda och gula. Så nu gapar rabatten tom och det verkar som min jakt på stockrosor får vänta ett tag till.







Vill ha, vill ha vill ha...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0