God morgon zzzöndag


Idag är det inte full aktivitet i vårt hus, lite trötta efter en mycket trevlig gårdag. Både jag och min sambo var på möhippa respektive svensexa igår för ett par goda vänner som gifter sig om två veckor. Femkamp och spa för oss tjejer och lite annat skoj för grabbarna. Allt avslutades med en gemensam fest, mycket trevligt. Så idag söndag tar vi båda det ganska lugnt..

Tittade in på  Trine Thorsens hemsida och njöt av lite vackra bilder. Nu när sommaren närmar sig så har iallafall jag en tendens att alltid falla tillbaka på färgen blå. Det bli för mig ett naturligt inslag i inredningen som ger ett fräscht och lätt intryck. Just nu är jag på jakt efter blåmönstrade gamla stora tekoppar. Sambon vill inte ha fler, men jag tror faktiskt inte att han märker om det kommer in några extra i vitrinskåpet.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0