Puts väck


Sitter här i min pyjamas och äter en härlig frukost. Rabarberkräm, te och ett gott rågbröd. Solen skiner ute och idag är jag ledig. Lite trädgårdspyssel blir det och sen avkoppling i nya däckstolen. Ska bli så skönt för det har varit en tuff tid med begravningar, bröllop, student och nyöppning av butiken. Så idag blir det en efterlängtad slappardag.

Igår planterade jag om rabatten utanför banken. Och enligt mig själv (har inte hunnit få någon respons än) så blev resultatet mycket bra. Enkla rena färger och raka linjer. Självklart har jag lyckats förlägga sladden som man för över bilder från kamera till dator någonstans så bilder kommer när sladden hittats...(kanske blir lite städning idag också...) Mobilen har jag också lyckats förlägga någonstans och hemtelefonen är ur funktion för tillfället så det är näst intill omöjligt att hitta den. Hmm, lite mycket i huvudet just nu så nu tar jag mig en välbehövlig ledig dag i solen. Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0