Sommar igen...


Idag blev det allt sommar igen. Kallt i morse, så just nu sitter jag och är lite putt på mig själv att jag tog på mig alldeles för mycket kläder. Men det är ju härligt när det blir sommar på nytt.

När man nästan har gett upp för dagen, när man tror att det inte kommer att komma några mer kunder så dyker han in... Den trevliga, skånska och minst sagt köpglada kunden. Han plockar och plockar och man tror knappt att det är sant. He made my day - C A T J I N G!

Annars har det varit en ganska lugt dag. Förstår att alla som har semester nu kramar ut solens kanske sista strålar. Mycket har därför blivit gjort i butiken. En ommöblering av alla varor, så nu ser allt riktigt snyggt och fräscht ut! Kolla...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0