Ägarbyte


Oj oj, ni får ursäkta för extremt dålig uppdatering.

De senaste dagarna har varit mycket händelserika. Många av er kanske redan vet att det kommer att ske ett ägarbyte av butiken här på Storgatan. Jag kommer att lämna över till en mycket duktig florist som heter Johanna Andersson. Så blomsteraffär kommer det att förbli i lokalen, dock under ett annat namn. Själv har jag många idéer på gång som vanligt, men inga som jag kommer att skriva om här riktigt än... Ni får helt enkelt hålla koll lite då och då för att se vart jag hamnar och vad jag kommer att göra.  

Den senaste veckan har jag därav haft utförsäljning av befintligt lager och har även denna vecka rea på det som finns kvar. Galna dagar har det varit och nu ekar det faktiskt lite tomt i butiken. Men det finns fortfarande kvar en och annan godbit till er som vill fynda lite.

Det känns både vemodigt och tråkigt att inte få träffa alla kunder längre men ändå skönt att jag har hittat en person som verkligen känns helt rätt i sammanhanget. Är inte ett dugg orolig, och jag vet att hon kommer att göra ett kanonjobb.

Nu önskar jag Johanna ett STORT LYCKA TILL och det ska bli väldigt spännande att se vad hon gör av butiken och hur hon sätter sin egen prägel på något som man har väldigt mycket glada minnen ifrån.

Tack för min tid på Storgatan!
Jag kommer att sakna er alla!!








Kommentarer
Postat av: Lisa.

Du har gjort ett fantastisk bra jobb under din tid på Storgatan! :) Man blev alltid lika glad och inspirerad av att kliva in i din lilla butik. Lycka till i framtiden! :)

2011-02-22 @ 14:24:40
Postat av: annelie

Det är o va alltid trevligt att kika in i din fina lilla butik...o även din blogg är härlig att följa. :) Lycka till vad du nu hittar på :) kram

2011-02-22 @ 14:49:18
Postat av: Anonym

Lycka till i fortsättningen. Ska bli kul att följa dig i framtiden och se vad du hittar på samtidigt som det ska bli intressant att se vad Johanna kan göra med butiken. Skönt att den kommer finnas vidare. Det skulle varit trist med ett gapande tomt skyltfönster i centrum. Blommor behöver vi alla. Stor stor kram och tack för tiden på storgatan!

2011-02-22 @ 15:27:00
Postat av: Anonym

Tips Johanna om att hon också skaffar en blogg vettja :)

2011-02-22 @ 15:46:14
Postat av: Frida

Spännande att se vad du ska hitta på härnäst Linnéa!

2011-02-23 @ 22:42:47
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0