Semester


Nu under v2 håller vi stängt för semester. Ladda lite batterier och bara ta det lugnt.

Jag har inhandlat ett par längdskidor som jag under helgen har premiäråkt. Och idag, måndag, sitter jag nu i soffan och knappt kan röra mig... Träningsvärk är bara förnamnet. Men jag måste erkänna att jag blev biten. En riktigt rolig träningsform och ett härligt sätt att njuta av natur och frisk luft. Kan jag verlkligen rekommendera!

Det ser lite stappligt ut men snart så kommer jag svischa fram i spåret likte Charlotte Kalla...







Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh! Jag är oxå lite sugen på att köpa mig ett par längdskidor. Man bör alltså slå till...?

2011-01-16 @ 00:59:46
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0