Oj oj...


...det har blivit alldeles för mycket godsaker nu den sista tiden. Skärpning!! Men det är ju så lätt att hitta en ursäkt när det är så trist och grått ute, man bara liksom måste äta något gott för att lätta upp humöret lite. Men nu hoppas jag att jag har lite karaktär och kan vända trenden lite. Inga mer godispåsar, inte chips till filmen på lördagen och inte heller den där extra mackan som är så lätt att den bara slinker ner även om man är mätt. Nej, nu är det beach 2011 som hägrar. Jag börjar ikväll klockan 20.00 för då drar nya badmintonsäsongen igång igen. Ska bli skönt att få smasha lite fjäderboll. Men innan klockan åtta så ska jag nog ta mig en sista semla, för det är jag värd :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0