Härlig semester


Nu börjar en underbar sommar lida mot sitt slut. Jag har unnat mig en rejäl semester den här sommaren vilket jag inte har kunnat göra dom senaste åren. Lyxigt och jätteskönt! Vad har jag gjort... mycket och ingenting, sådär som ett sommarlov ska vara. Åkt lite hit, hälsat på lite där och såklart solat, badat och ätit glass. Allt i gott sällskap av mr T.  

Hoppas att ni har haft det lika bra som jag?

Bilderna nedan är från början av semstern. Vi var hus- och hundvakt under ett par dagar. Fiske, bastubad och djurskötsel stod på schemat. Jag själv har stor respekt för kor, tror det bottnar i att jag blev uppjagad på en sten av nyfikna stutar när jag var yngre. Så när uppgiften att mata kor och gigantisk tjur kom fick Tomas axla rollen. Kan lova att han gjorde det med bravur. 
 




















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0