Sorgligt farväl


Idag har jag städat och fixat det sista inför morgondagen. Imorgon kommer nämligen ännu en fotograf, dock inte för en inredningstidning utan för att fota huset inför en försäljning.

Ja, nu har vi bestämt oss. Vi kommer sälja vårt underbara hus och det är med sorg i hjärtat jag lämnar min pärla. Men livet går vidare och nya utmaningar väntar. Jag är mycket glad att jag fått vara med och ta fram husets hjärta och sitt (enligt mig) rätta utseende. Hoppas att det hamnar i bra händer för jag kommer att sakna mitt hem

På fredag eller i början av nästa vecka lovade mäklaren att det skulle finnas ute på hemnet. Så känner ni någon som är ute efter ett unikt och charmigt boende med havsutsikt i Valdemarsvik vet ni vad ni ska tipsa om.

Mitt hus i bilder




















Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket fantastiskt hus du har., jag förstår att du kommer att sakna det. Vänligen Johanna

2011-04-13 @ 18:01:01
URL: http://johannadesign.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åhh vad tråkigt. Du bor hur fint som helst! Men du kommer antagligen få till det lika fint vart du än bor:)

Kram

2011-04-13 @ 18:31:13
URL: http://karindahlin.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Underbart hus :) Vart bär det av nu då? :) Kram

2011-04-14 @ 19:38:52
Postat av: Frida

Men åååhhh... Spännande att se vad som komma skall. Förstår dock att det är tugnt. Usch och fy! Så jäkla fint hus!

2011-04-14 @ 22:13:20
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0