Piff piff piff


Oj oj, idag är det piffa som gäller. För imorgon kommer dom... Det är äntligen dags för frilandsjournalisten och hans följe att komme hem till mig och göra två reportage för två olika inredningstidningar. Det ska bli väldigt spännande att se hur det går till "bakom" liksom. Har försökt att göra sånt där "lite extra" hemma, men aldrig blir man riktigt nöjd och jag blir bara mer och mer nojig över att det kanske inte är något att fota. Men men, är det inte det så har jag iallafall fått bjuda på lite god mat och träffat tre nya människor i mitt liv. Spännande!

Lovar att ta lite bilder imorgon när allt är så där piffat och fint. Då får ni även en lite förhandsvisning innan det går i tryck.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0