Julstämning



Tillbaka efter julmarknaden på Julita. En trevlig marknad med "rätt" typ av saker. För mig ska en julmarknad innehålla mycket fint hantverk, stämning och goda matupplevelser, och det gjorde den här. Så funderar ni på att åka dit så kan jag säga att det var väl värt ett besök. Det bästa av allt var att jag hittade ett par fårskinnstofflor som jag så länge varit på jakt efter. Även en starkost gjord på Jersey ko- och getmjölk inhandlades. Den ska avnjutas ikväll ihop med en god marmelad. 







Mina nya tofflor!


Inte så juliga bilder nedan men nog så vackert!
Delar av växthuset som rymde en stor samling olika sorters pelargoner.







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0