Julskyltning


Då var årets julskyltning avklarad. Mycket jobb, mycket slit och många skratt blev det. Som tur var så hade jag god förstärkning i form av duktig snickare. Idén om att ha björkar i skyltfönstret visade sig nämligen vara en idé som krävde lite styrka. För hur kunde jag veta att en björk faktiskt vägde en hel del...jag hade ju som vanligt min bild i huvudet som bara skulle ut i fönstret. Men nu är dom iallafall på plats och ingen behöver vara rädd att dom faller. Tack Tomas för styrkan och snickarhjälpen! 



Vi höll på hela lördagen efter stängning. Mycket julmust och mycket choklad gick det åt kan jag lova. Så nu kan ni alla komma och titta på det färdiga resultatet. 

Har försökt att fota så gott det går, alltid svårt att ta bra bilder genom rutan.















 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vann du i år årets skyltfönster? Hoppas det för det var toppen fint. Du är toppenduktig!

2010-11-29 @ 19:08:26
Postat av: Frida

Men alltså. Du är så jäkla bra! Hoppas du vinner i år igen! =)

2010-11-30 @ 18:33:33
URL: http://vigubban.blogg.se/
Postat av: Sara

Så fint det blev! Synd att jag inte är i viken så ofta, skulle behöva lite julinspiration. :) Kram

2010-12-01 @ 10:02:14
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0