Ledig


Idag har jag en "ledig" dag. Fullspäckat schema. Snart ska jag ut i skogen och plocka mossa. Bröllopet på slottet närmar sig med stormsteg och som ni vet så är temat "skog möter slott".

Idag är det även klipp och färgningsdax. Har inte varit hos frisören sen innen jul...hua. Hög tid med andra ord. Skönt att göra sig lite snygg och fräsch inför sommaren.

Lite senare idag kommer även mamma och hälsar på. Hon ska sy gardiner till ett nytt projekt som kommer igång runt midsommar. Ni kommer snart få redan på vad det är. Något väldigt roligt och spännande och jag kan knappt bärga mig...






Kommentarer
Postat av: JL

Tacksamt att plocka mossa:)

2010-05-18 @ 10:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0