Brudbuketten


Oj vilken trevlig helg vi har haft. Ett jättefint brudpar och ett fantastiskt bröllop som inte lämnade ett öga torrt. Strålande sol vilket gjorde att planen att ha festen utomhus gick vägen. God mat och trevliga människor - ja, dagen var verkligen lyckad.

Här kommer nu lite bilder på brudbuketten. Tycker själv att jag fick fram känslan av sommar, lite busig, lummig och romantisk ganska bra. En härlig sommarbukett som passade bruden mycket bra.













Alltid trevligt att skicka med ett vackert kort där alla blommor i buketten finns nedskrivna. Gör det hela lite mer personligt.

 

Corsagen

Och så en liten present till brudparet så klart...










Kommentarer
Postat av: Christine

Vilken fantastiskt fin brudbukett! Du är så duktig! Om jag blir gift någongång ska du binda min bukett :)



Kram Titti

2010-05-23 @ 17:47:45
Postat av: Anna

Linnea! Det var nog den allra vackraste brudbukett jag någonsin sett!! Oändligt vacker och underbar!

Synd att jag redan är gift...

Önskar dig allt gott med din blommande värld!

Kramar, Anna

2010-05-23 @ 21:53:40
Postat av: Johanna

Du är så himla duktig och du ger mig massor inspiration...

2010-06-02 @ 17:48:40
Postat av: Lotta

Har just upptäkt din blogg, jättefina arbeten o roliga inlägg. Är själv florist med tankar om att öppna eget. Jag är djupt imponerad av ditt personliga engagemang gentemot kunderna - framförallt hur du levererar dessa brudarbeten så fint inslaget o med liten present, kort med blomlista osv - FANTASTISKT!!! Så borde verkligen alla göra, jag kommer definitivt ta efter detta!

Kul med så duktiga "kollegor" som ger branchen ett gott rykte o det lilla extra!

Stor kram från mig =) Lotta.

2010-10-15 @ 18:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0