Telefonförsäljare...


JAG BLIR GALEN!

Nu i juletider när man har som mest att göra så ringer det i ett... Och nu menar jag inte att det ringer kunder hela tiden för det får det gärna göra men jag vet inte hur många samtal jag har fått från envisa telefonförsäljare. Fula är dom också. Dom vet precis hur dom ska formulera sig för att man ska trilla dit. Förra veckan blev jag lurad av ett företag som heter 121.nu (till er företagare som inte ska gå på samma miss som jag). "-Vill ni förlänga ert avtal som ni haft hos oss tidigare" Med kunder i butiken, beställningar som ska göras och snittblommor som måste ner i vatten hör jag mig själv säga, -Ja, ta samma som jag har haft. Och självklart när jag börjar fundera så har jag ju inte haft något avtal med dom innan. Grrrrr!!! Drygt 3000 kr fattigare! Blir så arg när dom använder sådana säljargument som i själva verket är ren lögn!!








Kommentarer
Postat av: Caroline, BlomDekor

Känner igen det! Jag blev också lurad under hösten av ett blufföretag (fast privat) på 7.500 kr...men jag polisanmälde, bestred fakturan och skickade kopia till dem...och de orkade nog inte bråka mer då som tur är för de vill ju inte hamna i rätten... De är bara bluff såna där företag så bestrid fakturan och polisanmäl!

2010-12-16 @ 14:43:04
URL: http://www.blomdekor.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0