Oj vilken dag...


Idag må ni tro att det har gått undan. Full rulle, och det känns nästan som att alla varor är borta på en sekund. Vi rent ut sagt öser ut planteringar. Nu när jag sitter här och skriver och tittar på mina händer så inser jag att några vackra naglar eller fingrar kommer man aldrig kunna ha i det här yrket. Självsprickor som värker och jord som inte går att tvätta bort. Det sitter liksom innanför huden på något vis. Men sådana här dagar då allt bara flyter så struntar jag i att mina händer ser ut som en karls...

Imorgon gäller det! Bästa dagen på hela året och vet ni...jag är frisk! Jag står på fortfarande på benen och jag tror minsann att jag kommer att bryta den elaka trenden att vara sjuk (peppar peppar).

Imorgon har vi öppet till klockan sju så att alla ska hinna med lite extra julshopping. Så det blir en lång dag då jag klockan fem på morgonen ska in till Norrpan och handla mer godbitar att fylla butiken med. 

Gjorde klart en beställning precis innan hemgång ikväll. En stor plantering med min favorit, julrosen. Här i ett lila utförande. Vackert!




 



Kommentarer
Postat av: carros mamma

oj va vackert har köpt julros ett par gånger men får dom inte att överleva, dom torkar trots att jag vattnar dom,vad gör jag för fel? GOD JUL

2010-12-23 @ 16:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0