Nu håller vi tummarna...


Peppar peppar så står jag fortfarande på benen. Och jag kan lova att jag nu faktiskt håller tummarna för att det inte ska bli tredje gången gillt... För de två senaste åren har det som absolut inte får hända hänt. Jag har blivit magsjuk den 22/12!!! Absoluta skräcken för en florist och egenföretagare. För som ni säkert förstår så är julen den absoluta höjdpunkten försäljningsmässigt. Som tur är så har förberedelserna varit bra och självklart har jag haft superduktiga tjejer som jobbat ännu hårdare då jag legat dubbelvikt hemma. Men i år kommer jag jobba imorgon, nästa dag och julafton....JAG LOVAR!!!

Idag har vi haft hårdkörning på Linneas Blommande Värld. Planterat mängder av fina julplanteringar och med jordiga händer samtidigt ätit massa godsaker. För i huset som jag har butiken i bor en riktigt gullig dam som gärna förser mig och mina kollegor med kakor, och hemstöpta ljus. Hon har även sett till att min bil är borstad dom dagar det har kommit mycket snö. En riktig pärla, en sån där person som förgyller ens dag flera gånger om.

Tack Ulla för leveransen idag...





Nu är det många anställda som ska tacka chefer och vise versa. Den här beställningen kom in igår och visst är det ett trevligt sätt att önska God Jul och Gott Nytt År på!?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0