I just love him!


Vem då...Jo Ernst så klart! Allt han gör blir bara så rätt och så personligt. Inte dyrt, inte pråligt och alltid lyckas han fånga den där känslan som sätter prägel och gör att ett rum känns mysigt och välkomnande. Jag gillart! Man kan ju inte annat än småle när han i kvällens avsnitt gör sin egen salva och kallar sig "wild and crazy" när han inte har nålat innan har syr. Mm, jag kan inte rå för det men - I just love him!










Ja, jag vill ha allting! Så snyggt! Framförallt det ursnygga bockbordet som är en sån enkel konstruktion men med rundstavarna som sticker upp ur bänkskivan "gör" hela bordet.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hihi, kan inte annat än o hålla med dej - Ernst är underbar (en SÅN skulle man ha...lr, ja...kanske inte;-) Nåja, allt han rör förvandlas till "guld" o just hans melodi om att det enkla är det vackra gillar jag starkt!!!



Såg att du ska ut o äta chebab på lördag, hehe - ser fram mot att shake it, shake it lite;-) - ses snart vännen!!! Kraaaam



O så fint du har det i butiken - kan man boka in sej för en veckas semester, kan sova på golvet;-)? SÅÅÅ vackert o rogivande...

2010-08-05 @ 21:49:38
URL: http://mammaninni.blogg.se/
Postat av: Frida

JAAAG MÄÄÄ! Jag har kollat på honom sen "Sommartorpet" och allt han gör är precis som jag vill ha det. Jag ska ha en liten Ernst här hemma när jag har köpt hus. Då ska han få fixa och trixa med allt här hemma. Som min hustomte!

2010-08-05 @ 22:21:35
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0