Bröllopstider

Det är så härligt att arbeta som florist. Speciellt roligt är det när alla kära par kommer in och vill beställa blommor till bröllop. Det blir en speciell stämning i butiken och man kan riktigt känna hur lyckliga och förväntansfulla dom är. Tänk vilket ärofyllt uppdrag att få vara med att förverkliga deras dag.

I slutet av maj ska jag förverkliga lite utav en dröm för min egen del. Ett bröllop ska äga rum på ett slott i sörmland och jag är floristen som ska få göra alla buketter och dekorationer. Så den här gången är det jag som är lycklig och förväntansfull och när frågan kom så svarade jag; JA JA JA!



Kommentarer
Postat av: linda

Vad kul, för även om du är kryptisk antar jag att det är du som går till altaret...eller är jag helt ute och cyklar????

2010-04-25 @ 09:41:19
URL: http://aklejatrend.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja, jag kanske var lite otydlig... Tyvärr har min käre sambo inte fått "tummen ur" än och ställt frågan. Så det är inte jag som står vid altaret.

2010-04-25 @ 10:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0